Administratief medewerker parttime

Voel jij je thuis in een dynamische recyclingomgeving? Ben je klant- en servicegericht en toe aan een nieuwe uitdaging? Zorg jij graag voor de ‘balans’? Werk je graag zelfstandig, maar ook gezellig met een team? Dan hebben wij een leuke vacature voor jou!

Administratief medewerker (18 uur)

Wat ga je doen?

Je komt te werken in een gezellig en informeel recyclingbedrijf in Tiel. Je werk bestaat uit afwisselende werkzaamheden. Op dinsdag begint de werkdag om 07:00 uur tot 17:00 uur en weeg je de inkomende en uitgaande stromen als de chauffeurs met hun vrachtwagens en containers zich melden bij de weegbrug. Je bent het eerste aanspreekpunt, je legt gegevens vast in het weegprogramma en zorgt voor een accurate administratieve afhandeling. Dit doe je aan de hand van uitgave en controle van begeleidingsformulieren. Je biedt ondersteuning waar mogelijk en staat mensen te woord. Je registreert bezoekers en bewaakt de aanwezigheid van bezoekers en collega’s zodat bij calamiteiten en sluiting iedereen veilig het terrein heeft verlaten.

Naast een dag op de weegbrug, ondersteun je de Divisiehoofden met allerlei zaken. Dit kan variëren van het verwerken van in- en verkoopfacturen, het nabellen van debiteuren, het bestellen van kantoorartikelen of bedrijfskleding, het bijhouden van lijsten, verzamelen van gegevens voor eventuele controles van instanties of audits en ondersteunen bij het opstellen van mailingen. Er liggen nog genoeg werkzaamheden voor het oprapen, maar de weegbrug is eerste prioriteit.

Wat vragen we van je?

  • Een stevige persoonlijkheid; kordaat handelen
  • Een dienstverlenende instelling
  • MBO werk- en denkniveau
  • Administratieve werkervaring
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Flexibele instelling om je andere parttime collega te vervangen bij verlof, ook tijdens vakanties
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit en stressbestendig
  • Zorgvuldig om kunnen gaan met vertrouwelijke gegevens
  • Een no-nonsense mentaliteit
  • Proactieve houding, aanpakkersmentaliteit en klantgerichtheid
  • Kennis van OMS4Business is een pré


Wat bieden wij?

  • Een leuke afwisselende baan
  • Een gedegen inwerktraject en goede begeleiding
  • Mogelijkheid om opleidingen te volgen passend bij de functie
  • Korte lijnen binnen een platte organisatiestructuur
  • Een leuke en gezellige werksfeer
  • Mee te groeien met de groei van het bedrijf
  • Bijpassend salaris en na rato verlofdagen

Ben je enthousiast geraakt door deze leuke vacature? Dan willen wij graag kennis met je maken. Als je meer wilt weten, neem dan gerust contact met ons op of solliciteer direct. Wij komen graag met jou in contact.

Jouw sollicitatie kun je sturen naar Grondstoffencentrum Nederland BV, t.a.v. mevrouw Ginette Keijzer, Zuiderhavenweg 16 4004 JJ te Tiel of via ginette@gscn.nl. Meer informatie kan telefonisch via 06-29081870.